Vordingborg Erhvervsforening har endnu engang fornøjelsen af at invitere til et spændende netværksmøde!

Torsdag den 14. november skal vi besøge Bryghuset Møn på deres nye lokation, Kostervej 135, 4780 Stege, som blandt andet byder på en rundvisning, mens vi hører om tilblivelsen og udviklingen af det lokale bryghus.

Historien om Bryghuset Møn løber helt tilbage til 2005, hvor bryggeriet blev etableret af Ivan Luffe. Dengang blev det mønske øl solgt i en større formfaktor, end de gør i dag, og strategien den gang var helt anderledes end den nuværende.

Bryghuset Møn er et prisbelønnet mikrobryggeri, som siden 2005 har fremstillet øl af højeste kvalitet – brygget på lokale kornsorter og med respekt for klassiske bryggertraditioner. I mikrobryggeriet bliver der brugt naturlige ingredienser til produkterne, og alle deres safter og sodavand er økologiske, mens enkelte af deres øl også findes i en økologisk variant. Vandet til ”Møn Vand” bliver desuden hentet i naturen ved Møns Klint og Liselund, og er derfor så lokalt og naturligt som noget kan være.

Kl. 16:00 – Velkomst ved Vordingborg Erhvervsforening, Dorthe Irvold
Kl. 16:15 – Bryghuset Møn: Rundvisning hvor Thomas Stecher fortæller om bryggertraditioner
Kl. 17.30 – Oplæg om AI: hvad kan små og store virksomheder bruge teknologi til
Kl. 18.00 – Networking over en sandwich og øl/vand
Kl. 19:00 – Tak for i aften

Det er gratis for medlemmer at deltage på Vordingborg Erhvervsforenings arrangementer. Kontakt os, hvis du kender en virksomhed, der skal inviteres med som gæst med henblik på medlemskab af Vordingborg Erhvervsforening. Indmeldelse sker her.

Vi glæder os til at se dig!

Afbud skal ske senest torsdag den 7. november 2024.
Vær opmærksom på, at der ved for sent afbud eller udeblivelse vil blive opkrævet et gebyr på 200 kr.