Hvert år uddeler Vordingborg Erhvervsforening erhvervspriser til virksomheder i Vordingborg kommune, der har udmærket sig. Det gør vi for både at hylde de lokale virksomheder, der er ambitiøse, tør tage chancer og gør en ekstra indsats, men også for at samle erhvervslivet til en aften, der har erhvervslivet i fokus.

Vi uddeler følgende priser:

Erhvervsprisen

Erhvervsprisen vil blive tildelt en virksomhed i Vordingborg kommune, som i årets løb har udmærket sig gennem eksempelvis:

• en særlig indsats for erhvervsudviklingen i Vordingborg kommune
  • økonomisk vækst
  • skabelse af arbejdspladser
  • særlige tiltag over for medarbejdere
  • innovation
  • internationalisering

Den Grønne Pris

Vi anerkender de virksomheder, som går ind i den grønne omstilling med bæredygtige tiltag, der hjælper både virksomheden selv, deres kunder og vores klima. Alle grønne initiativer kan tages i betragtning, når dommerkomiteen udvælger vindervirksomheden.

Prisen blev uddelt første gang i 2021.

Overraskelsesprisen

Dommerkomiteen udvælger årligt én virksomhed, forening eller person der har udmærket sig og som fortjener en særlig anerkendelse for deres indsats.

Dommerkomiteen

Dommerkomiteen sammensættes hvert år og består af repræsentanter fra Vordingborg Erhvervsforening, Business Vordingborg, Vordingborg Kommune og det lokale erhvervsliv.

Nomineringer

Alle kan indstille virksomheder til priserne. Vordingborg Erhvervsforening udsender information om mulighed for at indstille kandidater i god tid før Erhvervspris-arrangementet afholdes.

Se vindere fra tidligere år

Erhvervsprisen blev overrakt til Insatech

Den Grønne Pris blev overrakt til Ucomposites

Overraskelsesprisen blev overrakt til Møn Surf

Erhvervsprisen blev overrakt til Jens H. Hansen ApS

Årets Mikrovirksomhed blev overrakt til VIA CPH

Overraskelsesprisen blev overrakt til MMA Offshore ApS

Erhvervsprisen blev overrakt til Brix Design A/S

Årets Mikrovirksomhed blev overrakt til Borre Brugsforening

Overraskelsesprisen blev overrakt til Idrætshøjskolen Bosei

2018

Erhvervsprisen blev overrakt til Preben Andersen Vognmands- og Renovationsforretning ApS

Årets Mikrovirksomhed blev overrakt til Isle of Møn Spirits

Overraskelsesprisen blev overrakt til Steffen Steffensen

Erhvervsprisen blev overrakt til DLG Øst

Årets Mikrovirksomhed blev overrakt til LeadDoubler A/S

Overraskelsesprisen blev overrakt til Erhvervspark E47 med Anders Madsen og Claus Christiansen i førersæderne

Erhvervsprisen blev overrakt til Røstofte Maskiner A/S

Årets Mikrovirksomhed blev overrakt til Sansekonsulent Hanne Holmer

Overraskelsesprisen blev overrakt til Residens Møen

Billeder fra Erhvervsprisen 2021

Borgmester Mikael Smed overrakte Erhvervsprisen 2021 til Insatechs administrerende direktør Jacob Møller ved en velbesøgt prisfest på Idrætshøjskolen Bosei i Præstø.

Billeder fra Erhvervsprisen 2020

På grund af corona-restriktioner kunne vi ikke afholde vores traditionelle Erhvervspris-arrangement, og derfor tog vi i 2020 på bustur rundt til vinderne af årets priser.

Billeder fra Erhvervsprisen 2019

Billeder fra Erhvervsprisen 2018