Tilmeld dig Erhvervsprisfesten 2022!

Erhvervspris 2022

Vinderne af dette års erhvervspriser – Erhvervsprisen, Den Grønne Pris og Overraskelsesprisen bliver afsløret ved en stor prisfest 26. januar 2023 i Den Bøhmiske Hal på Sukkerfabrikken Møn i Stege.

Priserne uddeles af  Vordingborg Erhvervsforening – i samarbejde med Lollands Bank, Møns Bank, Vordingborg Kommune og Business Vordingborg

De særligt udvalgte vindere af erhvervspriserne hædres ved en stor prisfest 26. januar 2023 i Den Bøhmiske hal på Sukkerfabrikken Møn.

Det er stærk start på 2023 med velkomstbobler, nytårstale, 3 retters menu fra Residens Møen, uddeling af erhvervspriserne og ikke mindst en spændende og inspirerende taler samt masser af netværk.

Deltagerprisen for medlemmer er 400 kr. og for ikke medlemmer 650 kr.

Følgende virksomheder er nomineret

Erhvervspris 2022

Der er også nomineret tre virksomheder til Den Grønne Pris der uddeles til en virksomhed, der har sat grøn omstilling og bæredygtighed på dagsordenen.

Den Grønne Pris:

Læs mere her om kriterierne for erhvervspriserne

Prisuddelingen finder sted torsdag 26. januar 2023 i den Bøhmiske Hal på Sukkerfabrikken Møn i Stege.

TILMELD DIG NU

Sidste frist for tilmelding er 19. januar 2023.

Yderligere information om Erhvervsprisen 2022 samt Vordingborg Erhvervsforening generelt kan fås ved henvendelse til foreningens sekretariat på telefon 55 34 03 93.

Dommerkomité består af:

Finn Pedersen, filialdirektør, Lollands Bank