Erhvervsprisen 2022

Hvilken virksomhed skal vinde Erhvervsprisen 2022?

Erhvervspris 2022

Vinderne af dette års erhvervspriser – Erhvervsprisen, Den Grønne Pris og Overraskelsesprisen skal findes, og derfor er det NU at der skal findes kandidater til de prestigefyldte erhvervspriser.

Priserne uddeles af  Vordingborg Erhvervsforening – i samarbejde med Lollands Bank, Møns Bank, Vordingborg Kommune og Business Vordingborg

De særligt udvalgte vindere af erhvervspriserne hædres ved en stor prisfest 26. januar 2023 i Den Bøhmiske hal på Sukkerfabrikken Møn.

Indstil en kandidat

Alle har mulighed for at nominere en kandidat inden 11. oktober 2022.

Jeg kan kun opfordre til at nominere en virksomhed her i Vordingborg kommune. Vi har mange dygtige virksomheder, der fortjener anerkendelse for deres indsats. På trods af at der kun er en vinder i sidste ende, er der al mulig grund til at indstille kandidater blandt virksomhederne, der betyder så meget for Vordingborg kommune, siger formanden for dommerkomiteen Willi Becke.

Læs mere her om kriterierne for erhvervspriserne

Brug denne formular til at indstille din kandidat til Erhvervpris 2022

Brug denne formular til at indstille din kandidat til Den Grønne Pris 2022

Prisuddelingen finder sted torsdag 26. januar 2023 i den Bøhmiske Hal på Sukkerfabrikken Møn i Stege.

Her vil vi hædre og fejre erhvervslivet ved prisfesten, hvor vi også ønsker hinanden godt nytår.

Tilmeldingen åbner senere og vil være tilgængelig på foreningens hjemmesidr. Vi giver besked, når tilmeldingen åbner via nyhedsbrev.

Yderligere information om Erhvervsprisen 2022 samt Vordingborg Erhvervsforening generelt kan fås ved henvendelse til foreningens sekretariat på telefon 55 34 03 93.

Dommerkomité består af:

Finn Pedersen, filialdirektør, Lollands Bank