Igen i år uddeler Vordingborg Erhvervsforening – i samarbejde med Lollands Bank, Møns Bank, Vordingborg Kommune og Vordingborg Erhverv A/S – årets erhvervspriser!

Der er nu åben for at indstille virksomheder til Erhvervsprisen 2021 og Den Grønne Pris 2021! Formand for både dommerkomitéen og Vordingborg Erhvervsforening, Willi Becke, udtaler:

”Det glæder os, at vi igen i år kan samles om en festlig begivenhed, der sætter fokus på at
anerkende nogle af vores mange virksomheder i kommunen, som klarer sig rigtig godt.
Vi opfordrer alle – der enten er ansat i eller kender til en virksomhed i Vordingborg Kommune,
som klarer sig godt og fortjener anerkendelse – til at sende en indstilling til os.”

Prisuddelingen vil finde sted torsdag den 25. november 2021 på Idrætshøjskolen Bosei, Evensølundvej 5, 4720 Præstø. I tillæg til et festmåltid og prisuddelingen vil man denne aften også kunne opleve en spændende oplægsholder, som vi vil løfte sløret for senere.

Tilmeldingen åbner senere og vil være tilgængelig på foreningens hjemmeside ultimo september. Vi giver også besked, når tilmeldingen åbner via nyhedsbrev.

Indstillinger til Erhvervsprisen 2021 og Den Grønne Pris 2021 kan sendes på mail til Vordingborg Erhvervsforening på info@vordingborgerhvervsforening.dk, senest fredag den 11. oktober 2021.
Her er skemaet til indstillingen, som vi vil bede dig om at udfylde og vedhæfte til din mail.

Yderligere information om Erhvervsprisen 2021 samt Vordingborg Erhvervsforening generelt kan fås ved henvendelse til foreningens sekretariat på telefon 55 34 03 93.

Årets dommerkomité er:

Finn Pedersen, filialdirektør, Lollands Bank
Bart Gyldenløve Roetink, erhvervschef, Møns Bank
Susan Thydal, formand, Udvalget for Turisme, Udvikling og Erhverv, Vordingborg Kommune
Bolette Christensen, direktør, Vordingborg Erhverv A/S
Jakob Helles, bestyrelsesmedlem, Vordingborg Erhvervsforening