Igen i år uddeler Vordingborg Erhvervsforening – i samarbejde med Lollands Bank, Møns Bank, Vordingborg Kommune og Business Vordingborg – årets erhvervspriser!

Der er nu åben for at indstille virksomheder til Erhvervsprisen 2023 og Den Grønne Pris 2023!

Formand for dommerkomitéen, Willi Becke, udtaler følgende:
”Det glæder os, at vi igen i år kan samles om en festlig begivenhed, der sætter fokus på at
anerkende nogle af vores mange virksomheder i kommunen, som klarer sig rigtig godt.
Vi opfordrer alle – der enten er ansat i eller kender til en virksomhed i Vordingborg Kommune,
som klarer sig godt og fortjener anerkendelse – til at sende en indstilling til os.”

Prisuddelingen vil finde sted torsdag den 25. Januar 2024. Tilmeldingen til arrangementet vil være tilgængelig på foreningens hjemmeside senere på året. Vi giver også besked, når tilmeldingen åbner via nyhedsbrev.

Årets dommerkomité er:
Finn Pedersen, filialdirektør, Lollands Bank
Bart Gyldenløve Roetink, erhvervschef, Møns Bank
Pia Wamberg, kommunalbestyrelsesmedlem, Vordingborg Kommune
Steffen Steffensen, bestyrelsesformand, Business Vordingborg
Willi Becke, bestyrelsesmedlem, Vordingborg Erhvervsforening
Jacob Møller, bestyrelsesformand, Vordingborg Erhvervsforening

Du kan indstille en virksomhed til Erhverspris 2023 og/eller Den Grønne / Bæredygtige Pris 2023 i formularen herunder. Du er ikke forpligtet til, at indstille virksomheder i begge kategorier. Indstillingen skal være os i hænde senest den 20. Oktober 2023.