Det er med stor glæde, at vi for ottende år i træk uddeler årets erhvervspriser.

Den 15. november 2018 løber årets Erhvervspris-arrangement af stablen, men allerede nu har du mulighed for at indstille kandidater til Erhvervsprisen 2018 og til Årets Mikrovirksomhed 2018!

Erhvervsprisen vil blive tildelt en virksomhed i Vordingborg Kommune, som i årets løb har udmærket sig gennem eksempelvis:

• en særlig indsats for erhvervsudviklingen i Vordingborg kommune
  • økonomisk vækst
  • skabelse af arbejdspladser
  • særlige tiltag over for medarbejdere
  • innovation
  • internationalisering
Prisen som Årets Mikrovirksomhed kan gå til enhver virksomhed i kommunen med maksimalt tre fuldtidsansatte.

Rammerne er altså brede i forhold til, hvordan man kan gøre sig fortjent til anerkendelse.

ALLE kan indstille virksomheder til Erhvervsprisen og til Årets Mikrovirksomhed!
Indstillinger skal være begrundede og senest være os i hænde søndag den 30. september 2018, kl. 23.59, men også meget gerne før!

Husk at skrive hvilken pris der indstilles til!

Hent skabelonerne til indstillingerne nedenfor. Bemærk venligst, at skabelonerne er valgfrie, og man er også meget velkommen til at indsende indstillinger vha. egen skabelon.

Indtilling til Erhvervsprisen – skabelon

Indstilling til Årets Mikrovirksomhed – skabelon

Indstillinger sendes pr. email til:

bd@vordingborgerhverv.dk

Vi glæder os til at modtage en masse kvalificerede indstillinger!

Dommerkomitéen 2018:
– Erhvervschef Peter A. Thøgersen, Lollands Bank
– Erhvervschef Bart Gyldenløve Roetink, Møns Bank
– Formand for Udvalget for Turisme, Udvikling og Erhverv Susan Thydal, Vordingborg Kommune
– Direktør Susanne Kruse Sørensen, Vordingborg Erhverv A/S
– Udviklingschef Steen Sørensen, Vordingborg Erhvervsforening