Vordingborg Havn er nomineret til Erhvervspris 2021

Vordingborg Havn er blandt de nominerede til Erhvervspris 2021

Dommerkomiteen til Erhvervspris 2021 har holdt møde og har nomineret 5 virksomheder i Vordingborg Kommune til Erhvervspris 2021.

De nominerede er:

Der er også nomineret tre virksomheder til Den Grønne Pris, der er en ny pris der uddeles i år til en virksomhed, der har sat grøn omstilling og bæredygtighed på dagsordenen.

De nominerede er:

Dommerkomiteen består af repræsentanter fra Vordingborg Erhvervsforening, Møns Bank, Lollands Bank, Vordingborg Erhverv og Vordingborg Kommune.

Willi Becke, formand Vordingborg Erhvervsforening (Han er også formand for dommerkomiteen)

Jakob Helles, bestyrelsesmedlem Vordingborg Erhvervsforening

Bart Gyldenløse Roetink, erhvervschef Møns Bank

Finn Pedersen, filialdirektør Lollands Bank

Susan Thydal, medlem af byrådet, Vordingborg Kommune

Bolette Christensen, direktør Vordingborg Erhverv

Formand for dommerkomiteen Willi Becke siger i en kommentar til nomineringerne:

”Det har været en svær opgave at nominere de 8 virksomheder. Dommerkomiteen havde modtaget mange forslag til virksomheder, der burde nomineres og det gjorde vores arbejde vanskeligt på den gode måde. Det er godt, at vi har så mange stærke virksomheder i kommunen. Fælles for de 8 nominerede virksomheder er at de hver dag arbejder på at gøre en forskel for at skabe udvikling og bæredygtig vækst, og det vil vi gerne anerkende ved at nominere dem til Erhvervsprisen 2021 og Den Grønne Pris.”

Prisuddelingen finder sted 25. oktober på Idrætshøjskolen Bosei i Præstø ved et større arrangement. Tilmelding kan ske via Vordingborg Erhvervsforenings hjemmeside

Erhvervsprisen 2020 blev tildelt entreprenør Jens H. Hansen fra Svinø.