Erhvervsprisfest 2022

Bøhmiske Hal

Vordingborg Erhvervsforening, Business Vordingborg, Vordingborg Kommune, Lollands Bank og Møns Bank inviterer til en forrygende start på 2023. Modtagerne af Erhvervspris 2022 og Den Grønne Pris 2022 skal afsløres og det sker ved en eksklusiv Erhvervspris 2022 fest og middag.

Erhvervsprisfesten finder sted torsdag 26. januar 2023 kl. 16.45 i Den Bøhmiske Hal i Sukkerfabrikken Møn. Det er stærk start på 2023 med velkomstbobler, nytårstale, 3 retters menu fra Residens Møen, uddeling af erhvervspriserne og ikke mindst TO spændende og inspirerende talere samt masser af netværk.

Talere er Kristian Jensen, administrerende direktør for Green Power Danmark samt økonom og kommentator Lars Christensen.

Deltagerprisen for medlemmer er 400 kr. og for ikke medlemmer 650 kr.

Tilmelding:

Tilmelding ikke længere muligt – henvend dig via mail til Heidi Lohmann på hl@businessvordingborg.dk

Tilmelding senest mandag 19. januar 2023.

Vi glæder os til at se dig.