Søndag d. 30. september udløb fristen for at indstille virksomheder til Erhvervsprisen 2018 og til Årets Mikrovirksomhed 2018. I år modtog Dommerkomitéen hele 49 indstillinger til de to priser!

”Igen i år glæder vi os over at have modtaget så mange kvalificerede virksomhedsindstillinger til årets erhvervspriser. Vi har rigtig mange virksomheder i vores kommune, som fortjener anerkendelse, og i år har det været ekstra svært at udvælge kun 5 nominerede til Erhvervsprisen og 3 nominerede Årets Mikrovirksomhed.” – udtaler malermester Willi Becke, formand for dommerkomitéen og medlem af Vordingborg Erhvervsforenings bestyrelse.

Der er i år modtaget 35 indstillinger til Erhvervsprisen og 14 indstillinger til Årets Mikrovirksomhed, hvilket er 2 indstillinger mere til Erhvervsprisen og hele 5 indstillinger mere til Årets Mikrovirksomhed sammenlignet med sidste år.

Dommerkomitéen er sammensat af repræsentanter fra prisernes sponsorer, som i år består af:

• Erhvervschef Peter Thøgersen, Lollands Bank
  • Erhvervschef Bart Gyldenløve Roetink, Møns Bank
  • Direktør Susanne Kruse Sørensen, Vordingborg Erhverv A/S
  • Malermester Willi Becke, Vordingborg Erhvervsforening
  • Udviklingschef Steen Sørensen, Vordingborg Erhvervsforening
  • Susan Thydal, formand for Udvalget for Turisme, Udvikling og Erhverv, Vordingborg Kommune.

De 6 personer i dommerkomitéen har vurderet de mange indstillinger og har efter meget grundige overvejelser og drøftelser nomineret fem virksomheder til Erhvervsprisen 2018 og tre virksomheder til Årets Mikrovirksomhed 2018.

De fem topnominerede til Erhvervsprisen 2018 er:

• El-Comp ApS
  • Jens H. Hansen ApS
  • Stege, Vordingborg og Lundby Apotek
  • Preben Andersen Vognmands- og Renovationsforretning ApS
  • Bryghuset Møn ApS.

De to topnominerede til prisen som Årets Mikrovirksomhed 2018 er:

• Isle of Møn Spirits
  • Sydsjællands Kistefabrik ApS.

Hvem der bliver de endelige vindere af Erhvervsprisen 2018 og prisen som Årets Mikrovirksomhed 2018 afsløres ved et festligt arrangement torsdag den 15. november 2018 på Hotel Frederiksminde.

Tilmeld dig arrangementet her!

Bemærk venligst: Begrænset antal pladser. Tilmelding efter først-til-mølle-princippet.