Pressemeddelelse 25. oktober 2019

DE NOMINEREDE TIL ÅRETS ERHVERVSPRISER ER FUNDET!

Fredag d. 27. september udløb fristen for at indstille virksomheder til Erhvervsprisen 2019 og til Årets Mikrovirksomhed 2019. I år modtog dommerkomitéen hele 51 indstillinger til de to priser!

De fem topnominerede til Erhvervsprisen 2019 er:

• CB Entrepriser A/S
  • Brix Design A/S
  • Vordingborg Shipping A/S
  • Stensved Formværktøj ApS
  • SHM Salsbjerg Holding ApS

De tre topnominerede til prisen som Årets Mikrovirksomhed 2019 er:

• Vordingborg MC A/S
  • OT Skabe A/S
  • Borre Brugsforening

Dommerkomitéen har i år modtaget 35 indstillinger til Erhvervsprisen og 16 indstillinger til Årets Mikrovirksomhed, hvilket er samme antal indstillinger til Erhvervsprisen og 2 indstillinger mere til Årets Mikrovirksomhed sammenlignet med sidste år.

”Igen i år glæder vi os over, at vi har så mange virksomheder i vores kommune, som udmærker sig og som fortjener anerkendelse. Vi har i år brugt rekord mange timer på udvælgelsen af de nominerede. Det har været særdeles svært kun at vælge 5 nominerede til Erhvervsprisen og 3 nominerede til Årets Mikrovirksomhed.” – udtaler Willi Becke, formand for dommerkomitéen og Vordingborg Erhvervsforening.

Dommerkomitéen er sammensat af repræsentanter fra prisernes sponsorer, som i år består af:

• Susanne Kruse Sørensen, direktør, Vordingborg Erhverv A/S
  • Susan Thydal, formand, Udvalget for Turisme, Udvikling og Erhverv, Vordingborg Kommune
  • Peter A. Thøgersen, erhvervschef, Lollands Bank
  • Bart Gyldenløve Roetink, afdelingschef, Møns Bank
  • Willi Becke, bestyrelsesformand, Vordingborg Erhvervsforening
  • Jakob Helles, bestyrelsesmedlem, Vordingborg Erhvervsforening

Hvem der bliver de endelige vindere af Erhvervsprisen 2019 og prisen som Årets Mikrovirksomhed 2019 afsløres ved et festligt arrangement torsdag den 14. november 2019 på Hotel Frederiksminde. Tilmelding til arrangementet sker via www.vordingborgerhvervsforening.dk.

For yderligere information, kontakt venligst:

Willi Becke
Formand for dommerkomitéen og Vordingborg Erhvervsforenings bestyrelse på telefon
40 77 77 28.