Mange spændende indstillinger til årets erhvervspriser!
Mandag d. 2. oktober udløb fristen for at indstille virksomheder til Erhvervsprisen 2017 og til Årets Mikrovirksomhed 2017. Hele 42 indstillinger blev der modtaget til de to priser.
”Vi i dommerkomitéen glæder os over den fortsatte opbakning der er til vores erhvervspris-arrangement, og at der igen i år er så mange forskellige virksomheder i vores område, som har gjort sig fortjent til anerkendelse i årets løb. Det har været svært at skulle udvælge.” – udtaler malermester Willi Becke, formand for dommerkomitéen og medlem af Vordingborg Erhvervsforenings bestyrelse.
Der er i år modtaget 33 indstillinger til Erhvervsprisen og 9 indstillinger til Årets Mikrovirksomhed.
Dommerkomitéen er sammensat af repræsentanter fra prisernes sponsorer, som i år består af: erhvervschef Peter Thøgersen, Lollands Bank; erhvervschef Bart Gyldenløve Roetink, Møns Bank; direktør Susanne Kruse Sørensen, Vordingborg Erhverv A/S; malermester Willi Becke, Vordingborg Erhvervsforening; Udviklingschef Steen Sørensen, Vordingborg Erhvervsforening; og Asger Diness Andersen, formand for Vordingborg Kommunes Erhvervsudvalg.
De 6 personer i dommerkomitéen har vurderet de mange indstillinger og har efter grundige overvejelser og drøftelser nomineret fem virksomheder til Erhvervsprisen 2017 og tre virksomheder til Årets Mikrovirksomhed 2017.
De fem topnominerede til Erhvervsprisen 2017 er:
  • Insatech A/S
  • DLG Øst
  • Borg
  • O.B. Wiik Danmark A/S
  • AMP A/S.
De tre topnominerede til prisen som Årets Mikrovirksomhed 2017 er:
  • Fjong ApS
  • LeadDoubler A/S
  • Lasse Ahm Consult
Hvem der bliver de endelige vindere af hhv. Erhvervsprisen 2017 og prisen som Årets Mikrovirksomhed 2017 afsløres ved et festligt arrangement torsdag den 9. november 2017 på Hotel Frederiksminde.

UDSOLGT – der er desværre ikke flere ledige deltagerbilletter til Erhvervsprisen!

Ønsker du, at vi skriver dig på venteliste, hvis der evt. opstår afbud – venligst kontakt vores sekretariat på info@vordingborgerhverv.dk eller på telefon 55 34 03 93

Sponsorer: