16-19 møde på Færgen Ida

Torsdag den 16. september inviterer vi vores medlemmer om bord på Færgen Ida. Vi skal på en særlig sejltur forbi Vordingborg Havn og lære mere om udviklingen på havnen og byggeriet af den nye Storstrømsbro.

Vi mødes på Vordingborg Havn senest kl. 16 denne gang – for vi skal nemlig med bus til Stubbekøbing Havn, hvor vi stiger ombord på Færgen Ida. Med ombord får vi besøg af havnedirektør Jan Jaap Cramer, som vil fortælle om arbejdet, der ligger bag den omfattende udvikling. Vi får også besøg af Ulrik Winther Blindum, som er projektleder for Større Anlæg – Koordinator for Besøgscenter Storstrømsbroen hos Vejdirektoratet. Han har særlig indsigt i byggeriet af den nye Storstrømsbro, som han gerne vil dele med os. På dette 16-19 møde bliver du derfor rigtig skarp på den udvikling, der foregår på Vordingborg Havn nu og i de kommende år.

Først sejler Ida os til byggeriet af den nye Storstrømsbro, som Ulrik Winther Blindum vil fortælle mere om. Derefter sejler vi tilbage til Vordingborg Havn, hvor Jan-Jaap Cramer orienterer om udviklingen. Undervejs bliver der serveret sandwich og lidt at drikke. Kl. 18.50 slutter vi af og kommer i land på Vordingborg Havn foran kontorbygningen, hvor bilerne holder parkeret.

Vi glæder os til at se dig til et spændende program på vandet. Det er først til mølle, da der er begrænset antal pladser på færgen.

Bemærk, at arrangementer kun er for medlemmer af Vordingborg Erhvervsforening. Nye medlemmer er altid velkomne! Læs mere om medlemskab hos Vordingborg Erhvervsforening her