Nytårskur

Kom og ønsk hinanden et godt nytår!

Nytår 2022

Vordingborg Erhvervsforening inviterer til NYTÅRSKUR onsdag 2. februar 2022 med rig mulighed for at ønske hinanden godt nytår, få lidt at spise og drikke samt få et ordentligt skud fremtidsvitaminer med fremtidsforsker Anne Skare Nielsen.

Program:

Kl. 17.30             Ankomst og netværk

Kl. 18.00             Velkomst og nytårstale ved formand Willi Becke

Kl. 18.15             Nytårsforedrag –  Anne Skare Nielsen, chief futurist at UNIVERSAL FUTURIST

Kl. 19.15             Stående taffel og netværk

Anne Skare Nielsen

Om Anne Skare Nielsen

Hvis du nogensinde har følt dig forvirret over hvilken retning du skal tage ind i fremtiden, så har du nu fundet den rette person. Fremtidsforsker Anne Skare Nielsen er både en tornado, som kan løfte dig op og udvide din horisont, og orkanens øje, der kan give dig ro og fokus, så du kan træffe dine egne beslutninger baseret på fremtidens mange muligheder.

Anne er en af verdens førende fremtidsforskere. Med sine store interesse og viden indenfor radikal forandring og transformation af tankegang, er hun i høj kurs som foredragsholder og provokatør over hele verden. Hendes hjerte ligger dog hos de mennesker, der ’kan og vil’: Dem, der tør være passionerede for, hvad de gør – og som ved at hårdt arbejde aldrig går af mode. Annes vision er at vinde Nobels Fredspris inden hun dør, ved at lære så mange mennesker som muligt, hvordan de forudser fremtiden. For så bliver man nemlig aldrig bange for den igen.

Du ser hende meget tit i medierne. Hun har blandt andet været med i DRs populære radioprogram ’Filosoffen, forfatteren og fremtidskvinden’, og har været tv-vært på programmet ’NewScience’ på TV2 News. Anne er uddannet biolog og kandidat i statskundskab, har været medlem af Etisk Råd og er medforfatter på en lang række bøger.

Anne Skare Nielsen er født i Danmark i 1971. Hun driver Universal Futurist sammen med Henrik Good Hovgaard, med det formål virkeligt at sparke til fremtidsdåsen – efter devisen “Smart has plans, stupid has stories”. Hun er tidligere stiftede partner i Future Navigator og startede sin karriere på Instituttet for fremtidsforskning. Dengang som nu er det stadig afgørende for Anne at udvikle en menneskevenlig organisation, hvor individuel originalitet og skaberkraft prioriteres lige så højt som det forpligtende fællesskab.

Praktisk information

Arrangementet er gratis at deltage i for medlemmer. Nye medlemmer er altid velkomne.

Tilmeldingsfrist: 31. januar 2022 kl. 12.00