Torsdag den 25. november 2021 afholder Vordingborg Erhvervsforening – i samarbejde med Møns Bank, Lollands Bank, Vordingborg Erhverv og Vordingborg Kommune – årets Erhvervspris-arrangement.

Vi inviterer lokale virksomheder til en aften, hvor vi mødes for at hylde erhvervslivets succeser og anerkende det hårde arbejde, der ligger bag de gode historier. Og vi har selvfølgelig også inviteret en foredragsholder til at krydre aftenen med et højaktuelt oplæg.

I år afholdes arrangementet på Idrætshøjskolen Bosei, der fik tildelt Overraskelsesprisen 2019.

Kom med på rundvisning
Som noget særligt tilbyder vi i år en rundvisning inden Erhvervspris-arrangementet starter. Rundvisningerne starter kl. 16.45 og grupper vil løbende blive dannet frem til kl. 17.45, hvor vi begynder det officielle program.

Reservér din plads
Kunne du tænke dig at deltage i et brag af en aften og opleve, hvem der vinder årets erhvervspriser? Så tilmeld dig arrangementet allerede nu. Denne aften uddeler vi følgende tre priser: Erhvervsprisen 2021, den Grønne Pris 2021 og Overraskelsesprisen 2021.

Deltagerprisen for medlemmer er 250 kr. og for ikke-medlemmer 500 kr. Der er begrænset antal pladser, og tilmelding er efter først-til-mølle-princippet. Tilmeldingsfristen er den 18. november 2021.