Vordingborg Erhvervsforening & Vordingborg Erhverv i samarbejde med Waves Festival inviterer til netværks- og forestillingsarrangement på Waves Festival 2019.

Mød netværket i en anderledes sammenhæng, når festivalen er på sit højeste. Hør historierne bag festivalen og bag den store afslutningsforestilling. Se et af de helt store europæiske navne – Martin Zimmermann fra Schweiz – i den humoristiske og absurde forestilling ”Hallo” på Vordingborg Teater, og lad familien slutte sig til, når franske Transe Express  afslutter festivalen med et brag, med den monumentale total-teaterforestillingsoplevelse ”Mù”.

Program:

Kl. 16.30 – 17.30               Bag om Waves Festivalen på Restaurant Atterdag
Kl. 17.30 – 19.00               Middag og netværk på Restaurant Atterdag
Kl. 19.30 – 20.40               Forestillingen ”Hallo” af Martin Zimmermann på Vordingborg Teater
Kl. 21.30                            Afslutningsforestilling Transe Express ”Mú” på Slotstorvet

Info om programmets indhold kan stiles til Siri pr. mail: siri@cantabile2.dk

Se invitationen til arrangementet her

Deltagerprisen for medlemmer af Vordingborg Erhvervsforening er KUN 275 kr!

Du er velkommen til at deltage med en ledsager. Ledsagerprisen er 400 kr. (Normal pris: 470 kr.)

Tilmeldingsfristen er den 23. august 2019.

Ved afbud senere end 3 dage før, opkræves 275 kr.
No-show-fee: 275 kr.